Loading...

Великобританія заблокувала всі рахунки російського телеканалу Russia Today

Російському державному телеканалу Russia Today заблокували всі рахунки в Великобританії.

Про це повідомила головний редактор телеканалу Маргарита Сімоньян, передає БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс.
“Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки.” Рішення перегляду не підлягає “, – повідомила Симоньян.
RT (раніше Russia Today) – російський міжнародний багатомовний інформаційний телеканал з центральним офісом в Москві, фінансується урядом Росії. Заявленими цілями телекомпанії є: представляти російську державну урядову точку зору на міжнародні події для громадськості.
У вересні британський департамент з нагляду за ЗМІ Office of Communications (Ofcom) перевіряючи скаргу ВВС, виявив порушення принципів мовлення в програмі “Truthseeker”, що належить RT. Зокрема, через висвітлення конфліктів в Сирії і на Сході України.
У листопаді 2014 Ofcom уже попереджав російське RT про можливі санкції за порушення фундаментальних принципів мовлення – недотримання вимоги неупередженості при висвітленні ситуації в Україні.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *